plco.ukdefrltrohuitbgeseehrlvnlatsiczskuabeieptfigr
Promo kood: TOOLIGHT5

Tagastused ja kaebused Toolight

Tagastamise ja kaebuste tööriist
Kauglepingu sõlminud tarbija võib selle 14 kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda, kusjuures kauba tagastamise kulud peab täielikult kandma ostja. Täpsemat infot tagastamise kohta leiab Üldtingimuste punktist 8.8.

Tähtajast kinnipidamiseks piisab deklaratsiooni saatmisest enne selle aegumist. Taganemisavalduse saab esitada näiteks:
- kirjalikult järgmisele aadressile: Przedzalniana Str. 6L, 15-688 Bialystok;
- elektroonilisel kujul e-posti teel järgmisele aadressile: info@badezimmer-rea.de
Ülesütlemisvormi näidis sisaldub üldtingimuste punktis 11. Tarbija võib kasutada vormimalli, kuid see ei ole kohustuslik.

Lepingust taganemise periood algab:
- lepingu puhul, mille kohaselt müüja loovutab toote ja on kohustatud oma omandiõiguse üle andma (nt müügileping) – toote ülevõtmisest tarbija või tema poolt määratud kolmanda isiku poolt, kes ei ole vedaja, ning juhul, kui müüja on toote üle võtnud (nt müügileping) leping, mis: (1) hõlmab paljusid tooteid, mis tarnitakse eraldi, partiidena või osadena – alates viimase toote, partii või osa valdusest või (2) alates toodete regulaarsest tarnimisest teatud aja jooksul – alates omama esimest toodet;
- muude lepingute puhul – alates lepingu kuupäevast.

Kauglepingust taganemise korral loetakse leping tühiseks.

Müüja on kohustatud hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul Tarbija lepingust taganemise avalduse kättesaamisest arvates tagastama kõik tema poolt tehtud maksed, sealhulgas Toote kohaletoimetamise kulud (välja arvatud saatmisest tulenevad lisakulud). Kliendi valitud viis ja muu kui e-poes saadaolev odavaim tavapärane saatmisviis) tarbijale tagastada. Müüja tagastab makse, kasutades Tarbijaga sama makseviisi või teise makseviisiga, kui Tarbija on sõnaselgelt nõustunud teistsuguse tagastamisviisiga, mis ei tekita talle kulusid. Kui müüja ei ole pakkunud tarbijale tootele ise järele tulemist, võib ta tarbijalt saadud maksed tagasi maksta kuni toote kättesaamiseni või kuni tarbija esitab tõendi selle tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub esimesena.

Tarbija on kohustatud toote viivitamata, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul arvates lepingust taganemise päevast, müüjale tagastama või üle andma müüja poolt sellele järeletulemiseks määratud isikule, välja arvatud juhul, kui müüja pakkus toote tagastamist, et ise järele tulla. Tähtajast kinnipidamiseks piisab toote tagastamisest enne selle kehtivusaja lõppu. Tarbija saab toote tagastada järgmisele aadressile: Przedzalniana Str. 6K, 15-688 Bialystok.

Tarbija vastutab toote väärtuse vähenemise eest, kui ta kasutab seda viisil, mis läheb kaugemale sellest, mis on vajalik toote olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.
Tarbija lepingust taganemisega seotud võimalikud kulud, mida tarbija peab kandma:
Kui tarbija on valinud e-poes saadaolevast odavaimast tavatarneviisist erineva kauba kohaletoimetamise viisi, ei ole müüjal kohustust tarbijale tekkinud lisakulusid hüvitada.

Tarbija kannab toote tagastamise kulud.

Kui tegemist on tootega, mis on teenus, mille osutamine algas tarbija sõnaselgel nõudmisel enne lepingust taganemise tähtaja möödumist, siis tarbija, kes kasutab taganemisõigust pärast selle esitamist. taotlus on kohustatud: osutatud teenuste eest tuleb tasuda kuni lepingust taganemiseni. Makse suurus arvutatakse proportsionaalselt osutatava teenuse mahuga, võttes arvesse lepingus kokkulepitud hinda või tasu. Kui hind või tasu on liiga kõrge, on selle summa arvutamise aluseks osutatava teenuse turuväärtus.

Tarbijal ei ole kauglepingust taganemise õigust seoses lepingutega:
- teenuse osutamiseks, kui müüja on osutanud teenust täies ulatuses tarbija selgesõnalisel nõusolekul, keda teavitati enne teenuse osutamise algust, et ta kaotab pärast teenuse osutamist õiguse lepingust taganeda. müüja poolt;
- kui hind või tasu sõltub finantsturu kõikumisest, mida müüjal ei ole ja mis võivad ilmneda enne lepingust taganemise tähtaja möödumist;
- teenuse ese on kokku valmistamata toode, mis on valmistatud vastavalt tarbija spetsifikatsioonidele või mõeldud tema individuaalsete vajaduste rahuldamiseks;
- kui teenuse objektiks on kiiresti riknev või lühikese säilivusajaga toode;
- kui teenuse esemeks on suletud pakendis tarnitud toode, mida ei saa pärast pakendi avamist tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada, kui pakend avati pärast kohaletoimetamist;
- kui teenuse objektiks on tooted, mis oma olemuselt on pärast kohaletoimetamist lahutamatult seotud muude asjadega;
- kui teenuse esemeks on alkohoolsed joogid, mille hind lepiti kokku pärast ostu-müügilepingu sõlmimist ja mille tarne võib toimuda alles 30 päeva pärast ning mille väärtus sõltub turukõikumistest, mida müüjal ei ole;
- milles tarbija on sõnaselgelt palunud müüjal tulla tema juurde kiireloomuliseks remondiks või hoolduseks; Kui Müüja osutab muid lisateenuseid kui Tarbija nõutud või annab remondiks või hoolduseks muid tooteid peale varuosade, on Tarbijal õigus lepingust taganeda seoses lisateenuste või -toodetega.
- kui teenuse objektiks on suletud pakendis heli- või pildisalvestised või arvutitarkvara, kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud;
- ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade kohaletoimetamiseks, välja arvatud tellimislepingud;
- valminud avaliku enampakkumise teel;
- majutusteenuste osutamiseks, välja arvatud elamiseks, kaubaveoks, auto rentimiseks, toitlustamiseks, vaba aja veetmise, meelelahutuse, spordi- või kultuuriüritustega seotud teenuste osutamiseks, tingimusel et on määratud teenuse osutamise päev või kestus lepingus on fikseeritud;
- materiaalsele andmekandjale mitte salvestatud digitaalse sisu edastamiseks, kui teenus algas tarbija selgesõnalisel nõusolekul enne lepingust taganemise tähtaja möödumist ja pärast seda, kui müüja oli teda teavitanud kauba kadumisest. on õigus lepingust taganeda.