plco.ukdefrltrohuitbgeseehrlvnlatsiczskuabeieptfigr
Promo kood: TOOLIGHT5

Veebipoe Toollight.ee eeskirjad

Podlasiak Andrzej Cylwik usaldusühing registrijärgse asukohaga Białystokis, mis on kantud majandusministri peetavasse Poola Vabariigi majandustegevuse keskregistrisse ja teabesse, millel on: tegevuskoha aadress: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok ja tarneaadress: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, e-posti aadress: biuro@toolight.pl, teatab käesolevaga, et seoses 25. mail 2018. aastal jõustunud määrusega (EL) 2019 aprill/206 67 , 2016 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise kohta ning millega tunnistatakse kehtetuks direktiiv 95/46/EÜ (andmekaitse üldmäärus) (“GDPR”), võivad teie andmeid töödelda kui isikuandmete haldaja, kui selleks on asjakohane õiguslik alus. Vastavalt oma tegevusalale töötleb Haldaja teie isikuandmeid erinevatel eesmärkidel, kuid seda tehakse alati kooskõlas seadusega.
Seoses ülaltoodud muudatustega teavitame Teid haldajana, et Teie isikuandmete töötlemise eesmärk on: 1. Võimalus osutada teenuseid elektrooniliselt ja täita lepingut, mille pooleks olete, koos võimalusega tehingute tegemine ja ostude eest tasumine – töötlemise vajadus lepingu täitmiseks (GDPR artikli 6 lõige 1 punkt b), 2. Registreerimata ostude käsitlemine – töötlemine on vajalik lepingu täitmiseks (artikli 6 lõige 1) (b) GDPR), 3. Kaebuste käsitlemine – lepingu täitmiseks on vajalik töötlemine (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt b). GDPR 1 punkt b), 4. Teostatud analüütilised ja statistilised tegevused parandada teenuse kvaliteeti, analüüsida kasutajate käitumist ja tegevust koos võimalusega tutvuda kasutaja eelistustega, – Haldaja õigustatud huvi (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt f), 5. Nõuete kindlaksmääramine ja esitamine või kaitsmine nende vastu – töötlemise õiguslik alus – Haldaja õigustatud huvi (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt f), mis seisneb tema õiguste kaitsmises, 6. Kliendiga telefoni- ja e-posti teel kontakti võimaldamine, et lõpetada korraldus või tehinguga seotud ebaselguste selgitamine Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. klienditeenindusbüroo poolt.
Vastavalt kehtivatele regulatsioonidele säilitatakse Teie andmeid ülalnimetatud eesmärkide või tehingu tegemisega otseselt seotud toimingu teostamiseks vajaliku aja jooksul.

Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. kui teie isikuandmete haldaja tagab täieliku turvalisuse ja konfidentsiaalsuse. Igas etapis anname teile võimaluse laiendada oma teadmisi ja juhtimist seoses isikuandmete säilitamisega pärast eelnevat e-posti teel aadressil biuro@toolight.pl ja volitatud isiku kontrollimist.
Teie nõudmisel anname teile võimaluse oma nõusolek tagasi võtta ja täielikult kustutada teie isikuandmed, mida säilitab Podlasiak Andrzej Cylwik sp.k.

Podlasiak Andrzej Cylwik sp.k garanteerib turvalisuse ja täieliku kontrolli teie isikuandmete töötlemise ja säilitamise üle.

Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.
põhine:
ul. Przędzalniana 60
15-688 Białystok

Maksukohustuslasena registreerimise number: 966-216-01-21; REGON: 521350544

Kaebused esitage aadressil: reklamacje@toolight.pl

Tehnilised küsimused saatke aadressil: biuro@toolight.pl

tel. 857-337-777
esmasp. – P. 7:00-19:00

Kirjavahetuse aadress:
ul. Przędzalniana 6L
15-688 Białystok

isiklik üleandmine: esmaspäevast reedeni 7:00-14:45

Kasutame järgmiste transpordifirmade teenuseid: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). Olenevalt ostetud kaupadest, nende eripärast, kaalust ja mõõtudest valime sobiva vedaja ja saadetise liigi. Kullerid toimetavad pakid kätte ajavahemikul 8.00-16.00, muul ajal kohaletoimetamine on vaid kohaletoimetava kulleri hea tahte küsimus. Marsruut ja täpne kohaletoimetamise aeg sõltuvad ainult kullerist. Tuletame meelde, et üle 30 kg saadetiste puhul ei ole kuller kohustatud kaupa Ostja ruumidesse tooma. Selliste saadetiste puhul toimetab kuller kauba adressaadi hoonesse võimalikult lähedale, arvestades teede infrastruktuuri seisukorda. Samas anname teada, et on võimalik osta 100 zlotti bruto eest kauba Ostja ruumidesse toomise teenust. Sellise teenuse tellimiseks võtke meiega kohe pärast ostu sooritamist ühendust.
VEEBIPOE REEGLID

TOOLIGHT.PL

SISU:

1. ÜLDSÄTTED

2. ELEKTROONIKA TEENUSED VEEBIPOES

3. MÜÜGILEPINGU SÕLMIMISE TINGIMUSED

4. TOOTE EEST MAKSEMISE VIISID JA KUUPÄEVAD

5. TOOTE KULUD, MEETODID JA TARNIMISE NING KOGUMISE KUUPÄEV

6. TOOTE KAEBUSED

7. KAEBUSTE KÄSITLEMISE JA KAEBUSTE ESITAMISE KOHTUVÄLISED MEETODID NING KÄESOLEVALE MENETLUSELE JUURDEPÄÄSU EESKIRJAD

8. LEPINGUST TAGANEMISE ÕIGUS (KEHTIB ALATES 25. DETSEMBRIST 2014 SÕLMUD MÜÜGILEPINGUTELE)

9. ETTEVÕTJATE KOHTA KOHALDATAVAD SÄTTED

10. LÕPPSÄTTED

11. VÄLJAVÕTMISE VORMI NÄIDIS
Veebipood www.toolight.pl hoolib tarbijaõigustest. Tarbija ei saa loobuda talle tarbijaõiguste seaduses antud õigustest. Tarbijale tarbijaõiguste seaduses sätestatust ebasoodsamad lepingusätted on kehtetud ja nende asemel kohaldatakse tarbijaõiguste seaduse sätteid. Seetõttu ei ole käesolevate määruste sätete eesmärk välistada ega piirata tarbijate kohustuslikest õigusnormidest tulenevaid õigusi ning võimalikud kahtlused tuleks lahendada tarbija kasuks. Kui käesoleva eeskirja sätete ja ülaltoodud sätete vahel esineb vastuolusid, kohaldatakse neid sätteid.

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Veebipood, mis on saadaval Interneti-aadressil www.toolight.pl, mida haldab Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k., mis on kantud majandusministri peetavasse Poola Vabariigi majandustegevuse keskregistrisse ja teabesse koos järgmisega: koha aadress äritegevus: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok ja tarneaadress: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, e-posti aadress: biuro@toolight.pl.

1.2. Käesolevad eeskirjad on adresseeritud nii tarbijatele kui ka Veebipoodi kasutavatele ettevõtjatele (v.a eeskirja punkt 9, mis on suunatud ainult ettevõtjatele).

1.3. Käesolevas eeskirjas sätestatu rakendamisega seoses töödeldavate isikuandmete haldaja on Teenusepakkuja. Isikuandmeid töödeldakse Veebipoe veebilehel avaldatud privaatsuspoliitikas märgitud eesmärkidel, ulatuses ja põhimõtete alusel. Isikuandmete esitamine on vabatahtlik. Igal isikul, kelle isikuandmeid Teenusepakkuja töötleb, on õigus tutvuda nende sisuga ning õigus neid uuendada ja parandada.

1.4. Määratlused:

1.4.1. TÖÖPÄEV – üks päev esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühad.

1.4.2. REGISTREERIMISVORM – Veebipoes olev vorm, mis võimaldab konto loomist.

1.4.3. TELLIMISVORM – Elektrooniline teenus, Veebipoes saadaval olev interaktiivne vorm, mis võimaldab esitada Tellimuse, eelkõige lisades Tooted elektroonilisse ostukorvi ja täpsustades Müügilepingu tingimusi, sh kohaletoimetamise ja makseviisi.

1.4.4. KLIENT – (1) täieliku teovõimega füüsiline isik, üldkohaldatavates sätetes sätestatud juhtudel ka piiratud teovõimega füüsiline isik; (2) juriidiline isik; või (3) juriidilise isiku staatuseta organisatsiooniüksus, millele on seadusega antud õigusvõime; – kes on sõlminud või kavatseb sõlmida Müüjaga Müügilepingu.

1.4.5. TSIVIILKOODEKS – 23. aprilli 1964. aasta tsiviilseadustiku seadus (Asjaajakiri 1964, nr 16, punkt 93, muudetud kujul).

1.4.6. KONTO – Teenuse saaja poolt antud individuaalse nime (sisselogimise) ja parooliga tähistatud elektrooniline teenus, teenusepakkuja IT-süsteemi ressursside kogum, milles on Teenuse saaja esitatud andmed ja teave tema poolt tehtud Tellimuste kohta. Veebipood kogutakse.

1.4.7. UUDISKIRI – elektrooniline teenus, teenusepakkuja poolt e-posti teel pakutav elektrooniline levitamisteenus, mis võimaldab kõigil seda kasutavatel teenusekasutajatel automaatselt saada teenusepakkujalt tsüklilist sisu järgmistest uudiskirjadest, mis sisaldavad teavet toodete, uute toodete ja kampaaniate kohta. veebipoes.

1.4.8. TOODE – Veebipoes saadaval olev vallasasi, mis on Kliendi ja Müüja vahelise Müügilepingu esemeks.
1.4.9. REEGLID – käesolev Veebipoe eeskiri.

1/4/10. VEEBIPOOD – Teenusepakkuja veebipood, mis on saadaval Interneti-aadressil: www.toolight.pl.

1/4/11. MÜÜJA; TEENUSTE OSUTAJA – Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k., mis on kantud Poola Vabariigi majandustegevuse keskregistrisse ja teabesse, mida peab majandusminister ja millel on: tegevuskoha aadress: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok ja tarneaadress: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, e-posti aadress: biuro@toolight.pl.

1/4/12. MÜÜGILEPING – Veebipoe vahendusel Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud või sõlmitud Toote müügileping.

1/4/13. ELEKTROONILINE TEENUS – Teenusepakkuja poolt Teenuse saajale Veebipoe kaudu elektrooniliselt osutatav teenus.

1/4/14. TEENUSE SAAJA – (1) täieliku teovõimega füüsiline isik, üldkehtivates määrustes sätestatud juhtudel ka piiratud teovõimega füüsiline isik; (2) juriidiline isik; või (3) juriidilise isiku staatuseta organisatsiooniüksus, millele on seadusega antud õigusvõime; – Elektroonilise teenuse kasutamine või kasutada kavatsemine.

1/4/15. TARBIJA ÕIGUSTE SEADUS, SEADUS – 30. mai 2014. aasta seadus tarbijaõiguste kohta (2014. aasta Õigusajakiri, punkt 827, muudetud kujul)

4.01.16. TELLIMUS – Tellimuse vormi abil esitatud Kliendi tahteavaldus, mille eesmärk on vahetult sõlmida Müüjaga Toote müügileping.

2. ELEKTROONIKA TEENUSED VEEBIPOES

2.1. Veebipoes on saadaval järgmised elektroonilised teenused: konto, tellimisvorm ja uudiskiri.

2.1.1. Konto – Konto kasutamine on võimalik pärast seda, kui Teenuse kasutaja on täitnud kaks järgnevat sammu – (1) on täitnud registreerimisvormi ja (2) on klõpsanud väljal “Saada”. Registreerimisvormis peab Teenuse saaja esitama järgmised andmed: ees- ja perekonnanimi, aadress (tänav, maja/korteri number, sihtnumber, linn), e-posti aadress, kontakttelefon ja salasõna. Teenusesaajate puhul, kes ei ole tarbijad, tuleb esitada ka ettevõtte nimi ja NIP-number.
2.1.1.1. Elektroonilise konto teenust osutatakse tähtajatult tasuta. Teenuse saaja võib igal ajal ja põhjust avaldamata konto kustutada (kontost loobuda), saates teenusepakkujale vastava taotluse, eelkõige e-posti teel järgmisele aadressile: biuro@toolight.pl või kirjalikult järgmisele aadressile: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

2.1.2. Tellimisvorm – Tellimusvormi kasutamine algab siis, kui Klient lisab Veebipoes esimese Toote elektroonilisse ostukorvi. Tellimuse vormistamine toimub peale seda, kui Klient on sooritanud kokku kaks järgnevat sammu – (1) peale Tellimisankeedi täitmist ja (2) Klikkides peale Tellimisankeedi täitmist Veebipoe kodulehel väljale “Kinnitan ostu” – kuni selle ajani , on võimalik sisestatud andmeid iseseisvalt muuta (sh eesmärk, jälgida kuvatavaid sõnumeid ja Veebipoe veebilehel saadaolevat infot). Tellimuse vormis peab Klient esitama Kliendi kohta järgmised andmed: ees- ja perekonnanimi/ettevõtte nimi, aadress (tänav, maja/korteri number, postiindeks, linn), e-posti aadress, kontakttelefon ja andmed tellimuse kohta. Müügileping: Toode/ y, Toote(te) kogus, Toote(te) kohaletoimetamise koht ja viis, makseviis. Klientide puhul, kes ei ole tarbijad, tuleb esitada ka ettevõtte nimi ja NIP number.

2.1.2.1. Elektroonilise tellimisvormi teenust osutatakse tasuta ja see on ühekordse iseloomuga ning lõpeb selle kaudu Tellimuse esitamisega või kui Teenuse kasutaja lõpetab selle kaudu Tellimuse esitamise.

2.1.3. Uudiskiri – Uudiskirja kasutatakse konto loomisel või tellimuse vormistamisel vastava linnukese märkimisega – Konto loomise või Tellimuse esitamise hetkel on Teenuse saaja uudiskirjaga liitunud.

2.1.3.1. Elektroonilise uudiskirja teenust osutatakse tähtajatult tasuta. Teenuse saajal on igal ajal ja põhjust avaldamata võimalus uudiskirja tellimisest loobuda (uudiskirja tellimisest loobuda), saates Teenusepakkujale vastavasisulise taotluse, eelkõige e-posti teel järgmisele aadressile: biuro@ toolight.pl või kirjalikult järgmisele aadressile: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

2.2. Teenindaja poolt kasutatava IT-süsteemiga koostööks vajalikud tehnilised nõuded: (1) arvuti, sülearvuti või muu internetiühendusega multimeediaseade; (2) juurdepääs e-postile; (3) Interneti-brauser: Mozilla Firefoxi versioon 17.0 ja uuem või Internet Exploreri versioon 10.0 ja uuem, Opera versioon 12.0 ja uuem, Google Chrome’i versioon 23.0. ja uuem, Safari versioon 5.0 ja uuem; (4) soovitatav minimaalne ekraani eraldusvõime: 1024×768; (5) küpsiste ja Javascripti toe lubamine veebibrauseris.

2.3. Teenuse saaja on kohustatud kasutama Veebipoodi seaduste ja heade tavadega kooskõlas, võttes arvesse Teenusepakkuja ja kolmandate isikute isiklikke ja autoriõigusi ning intellektuaalomandit. Teenuse saaja on kohustatud sisestama tegelikule olukorrale vastavad andmed. Teenuse saajal on keelatud pakkuda ebaseaduslikku sisu.

2.4. Kaebuse esitamise kord:

2.4.1. Teenusepakkuja poolt Elektrooniliste teenuste osutamisega seotud kaebused ja muud Veebipoe toimimisega seotud kaebused (v.a Tootekaebuse kord, mis on märgitud reeglite punktis 6) Teenuse saaja võib esitada näiteks:

2.4.2. kirjalikult järgmisele aadressile: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok;

2.4.3. elektroonilisel kujul e-posti teel järgmisele aadressile: reklamacje@toolight.pl;

2.4.4. Teenuse kasutajal on soovitatav kaebuse kirjelduses esitada: (1) teave ja asjaolud kaebuse eseme kohta, eelkõige eeskirjade eiramise liik ja kuupäev; (2) Teenuse saaja taotlused; ja (3) kaebuse esitaja kontaktandmed – see hõlbustab ja kiirendab kaebuse läbivaatamist Teenusepakkuja poolt. Eelmises lauses toodud nõuded on vaid soovituslikud ega mõjuta ilma soovitatud kaebuse kirjelduseta esitatud kaebuste tõhusust.

2.4.5. Teenusepakkuja vastab pretensioonile viivitamatult, mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates selle esitamise päevast.

3. MÜÜGILEPINGU SÕLMIMISE TINGIMUSED

3.1. Müügilepingu sõlmimine Kliendi ja Müüja vahel toimub pärast Tellimuse sooritamist Veebipoes Tellimuse vormi abil vastavalt punktile. Eeskirja 2.1.2.
3.2. Veebipoe veebisaidil kuvatav Toote hind on esitatud Poola zlottides ja sisaldab makse. Klienti teavitatakse Tellimuse objektiks oleva Toote koguhinnast koos maksudega, samuti tarnekuludest (sh transpordi-, kohaletoimetamise ja postiteenuse tasud) ja muudest kuludest ning kui nende tasude suurust ei ole võimalik kindlaks – nende tasumise kohustuse kohta Veebipoe veebilehel Tellimuse vormistamisel, sh siis, kui Klient väljendab oma tahet olla seotud Müügilepinguga.

3.3. Müügilepingu sõlmimise kord Veebipoes Tellimisvormi abil

3.3.1. Müügilepingu sõlmimine Kliendi ja Müüja vahel toimub pärast Tellimuse sooritamist Veebipoes vastavalt punktile. Eeskirja 2.1.2.

3.3.2. Pärast Tellimuse esitamist kinnitab Müüja koheselt selle kättesaamist ja võtab samaaegselt Tellimuse täitmiseks. Tellimuse kättesaamise ja täitmiseks vastuvõtmise kinnitus toimub Müüja poolt, saates Kliendile Tellimuse vormistamisel märgitud e-posti aadressile vastava e-kirja, mis sisaldab vähemalt Müüja deklaratsioone Tellimuse vastuvõtmise kohta. ning selle täitmiseks vastuvõtmine ja Müügilepingu sõlmimise kinnitamine. Kui Klient saab ülaltoodud e-kirja, sõlmitakse Kliendi ja Müüja vahel Müügileping.

3.4. Sõlmitud Müügilepingu sisu salvestatakse, turvatakse ja tehakse Kliendile kättesaadavaks (1) käesolevate Eeskirjade kättesaadavaks tegemisega Veebipoe veebilehel ja (2) Kliendile punktis nimetatud e-kirja saatmisega. 3.3.2. määrused. Müügilepingu sisu salvestatakse ja turvatakse täiendavalt Müüja Veebipoe IT-süsteemis.

4. TOOTE EEST MAKSEMISE VIISID JA KUUPÄEVAD

4.1. Müüja annab Kliendile Müügilepingu alusel järgmised makseviisid:

4.1.1. Kohaletoimetamisel sularahas.

4.1.2. Tasumine sularahas isiklikul järeletulemisel.

4.1.3. Tasumine ülekandega Müüja pangakontole.

4.1.3.1. Pank: Bank Zachodni WBK S.A.

4.1.3.2. Konto number: 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.

4.1.4. Interneti-makseteenuseid pakkuv üksus on Blue Media S.A.

4.1.4.1. Elektrooniliste maksete ja maksekaarditehingute arveldamine toimub vastavalt Kliendi valikule Blue Media veebilehe kaudu Elektroonilisi ja maksekaardimakseid teostavad:

4.1.4.1.1. Blue Media S.A. – Ettevõte Blue Media S.A . asub Sopotis aadressil Powstańców Warszawy 6, kood 81-718. Ettevõte registreeriti Gdańsk-Północi ringkonnakohtus, riikliku kohturegistri 8. ärijaoskonnas numbriga 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Aktsiakapital on 2 000 000 Poola zlotti (täismakstud).

4.2. Makse kuupäev:

4.2.1. Kui Klient valib tasumise pangaülekande, elektroonilise makse või kaardimaksega, on Klient kohustatud tasuma 7 kalendripäeva jooksul arvates Müügilepingu sõlmimise päevast.

4.2.2. Kui Klient valib saadetise kättesaamisel tasumise sularahas või isiklikul järeletulemisel sularahas, on Klient kohustatud tasuma saadetise kättesaamisel.

5. TOOTE KULUD, MEETODID JA TARNIMISE NING KOGUMISE KUUPÄEV

5.1. Toote Kliendile üleandmine on tasuline, kui Müügileping ei sätesta teisiti. Toote kohaletoimetamise kulud (sealhulgas transpordi-, kohaletoimetamise ja postiteenuste tasud) näidatakse Kliendile Veebipoe kodulehel vahekaardil „Kohaletoimetamise kulud“ ja Tellimuse vormistamisel, sh kui Klient väljendab oma tahet olla Müügilepinguga seotud. .

5.2. Toote personaalne ülevõtmine Kliendi poolt on tasuta.

5.3. Müüja pakub Kliendile järgmised Toote kohaletoimetamise või kättesaamise viisid:

5.3.1. Kulleriga kohaletoimetamine, sularahas kohaletoimetamine kulleriga.

5.3.2. Isiklik kogumine saadaval aadressil: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok – äripäevadel kella 09.00-15.00.

5.4. Toote tarneaeg Kliendile on kuni 7 Tööpäeva, kui antud Toote kirjelduses või Tellimuse vormistamisel ei ole märgitud lühemat aega. Erinevate tarnetähtaegadega Toodete puhul on tarnekuupäevaks pikim etteantud kuupäev, mis aga ei tohi ületada 7 Tööpäeva. Toote Kliendile tarneperioodi algust arvestatakse järgmiselt:
5.4.1. Kui Klient valib makseviisiks ülekande, elektroonilise makse või maksekaardiga – alates Müüja pangakontole või arvelduskontole krediteerimise kuupäevast.

5.4.2. Kui Klient valib tasumiseks sularahas kohaletoimetamise viisi – alates Müügilepingu sõlmimise kuupäevast.

5.5. Toote valmimise tähtaeg Kliendile järeletulemiseks – kui Klient valib Toote personaalse järeletulemise, on Toode Kliendi poolt ülevõtmiseks valmis 7 Tööpäeva jooksul, kui antud kirjelduses ei ole märgitud lühemat tähtaega. Tootega või tellimuse esitamisel. Erinevate väljavõtmistähtaegadega Toodete puhul on väljavõtmisvalmidus pikim etteantud kuupäev, mis aga ei tohi ületada 7 Tööpäeva. Müüja teavitab Klienti täiendavalt Toote valmisolekust järeletulemiseks. Perioodi algust, mille jooksul Toode on Kliendi poolt järeletulemiseks valmis, arvestatakse järgmiselt:

5.5.1. Kui Klient valib makseviisiks ülekande, elektroonilise makse või maksekaardiga – alates Müüja pangakontole või arvelduskontole krediteerimise kuupäevast.

5.5.2. Kui Klient valib sularaha meetodi isiklikul järelejäämisel – alates Müügilepingu sõlmimise kuupäevast.

6. TOOTE KAEBUSED

6.1. Müüja vastutuse alus ja ulatus Kliendi ees, kui müüdud Tootel on füüsiline või juriidiline puudus (garantii), on sätestatud üldkohalduvates õigusnormides, eelkõige tsiviilseadustikus. Kuni 24. detsembrini 2014 sõlmitud Müügilepingute puhul Müüja vastutuse alus ja ulatus Kliendi ees, kes on füüsilisest isikust, kes ostab Toote kutse- või äritegevusega mitteseotud eesmärgil, tulenevalt Toote nõuetele mittevastavusest. Müügileping, on sätestatud üldkohaldatavates õigusnormides, eelkõige 27. juuli 2002. a tarbijamüügi eritingimuste ja tsiviilseadustiku muutmise seaduses (Akt. 2002, nr 141, punkt 1176, muudetud kujul).

6.2. Müüja on kohustatud andma Kliendile puudusteta Toote. Üksikasjalik teave Müüja vastutuse kohta Toote puuduse eest ja Kliendi õiguste kohta on toodud Veebipoe kodulehel vahekaardil „Kaebus kauba kohta“.

6.3. Klient võib kaebuse esitada näiteks:

6.3.1. kirjalikult järgmisele aadressile: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;

6.3.2. elektroonilisel kujul e-posti teel järgmisele aadressile: reklamacje@toolight.pl;

6.4. Soovitatav on Kliendil kaebuse kirjelduses esitada: (1) andmed ja asjaolud kaebuse eseme kohta, eelkõige puuduse liik ja kuupäev; (2) nõuda, kuidas Toode Müügilepinguga vastavusse viia või avaldust hinna alandamise või Müügilepingust taganemise kohta; ja (3) kaebuse esitaja kontaktandmed – see hõlbustab ja kiirendab kaebuse läbivaatamist Müüja poolt. Eelmises lauses toodud nõuded on vaid soovituslikud ega mõjuta ilma soovitatud kaebuse kirjelduseta esitatud kaebuste tõhusust.

6.5. Müüja vastab Kliendi pretensioonile viivitamatult, mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates selle esitamise päevast. Müüja poolt ülaltoodud tähtaja jooksul vastamata jätmine tähendab, et Müüja pidas kaebust põhjendatuks.

6.6. Garantiiõigusi teostav Klient on kohustatud tarnima puudusega Toote Müüja kulul järgmisel aadressil: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. Kui Toote tüübist või selle paigaldusviisist tulenevalt oleks Toote kohaletoimetamine Kliendi poolt ülemäära raskendatud, on Klient kohustatud andma Toote Müüjale kättesaadavaks kohas, kus Toode asub.

7. KAEBUSTE KÄSITLEMISE JA KAEBUSTE ESITAMISE KOHTUVÄLISED MEETODID NING KÄESOLEVALE MENETLUSELE JUURDEPÄÄSU EESKIRJAD

7.1. Üksikasjalik teave tarbijast Kliendi võimaluse kohta kasutada kaebuste menetlemise ja pretensioonide esitamise kohtuväliseid viise ning nendele menetlustele juurdepääsu reeglid on saadaval linnaosa kontorites ja veebilehtedel. (omavalitsuse) tarbijaombudsmanid, ühiskondlikud organisatsioonid, kelle põhikirjaliste ülesannete hulka kuulub tarbijakaitse, Kaubandusinspektsiooni provintsiinspektsioonid ja Konkurentsi- ja Tarbijakaitseameti järgmistel Interneti-aadressidel: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie. php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_zdrowie.php ja http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

7.2. Tarbijast kliendil on järgmised eeskujulikud võimalused kaebuste lahendamiseks ja nõuete esitamiseks kohtuväliselt:
7.2.1. Kliendil on õigus pöörduda artiklis nimetatud alalise tarbija vahekohtu poole. 15. detsembri 2000. a kaubandusjärelevalve seaduse § 37 (Akt. 2001, nr 4, p 25, muudetud kujul), nõudega lahendada sõlmitud müügilepingust tulenev vaidlus. Alaliste tarbijavahekohtute töökorralduse ja töökorralduse regulatsioon on sätestatud justiitsministri 25. septembri 2001. a määruses alaliste tarbijavahekohtute töökorralduse ja töökorra määramise kohta. (Õigusajakiri 2001, nr 113, punkt 1214).

7.2.2. Kliendil on õigus võtta ühendust Kaubandusinspektsiooni vojevoodkonna inspektoriga vastavalt Art. 15. detsembri 2000. a kaubandusjärelevalve seaduse § 36 (Akt. Ajakiri 2001, nr 4, punkt 25, muudetud kujul) taotlusega algatada vahendusmenetlus Kliendi ja Müüja vahelise vaidluse rahumeelse lahendamise osas. . Teave kaubandusinspektsiooni provintsi inspektori poolt läbiviidava vahendusmenetluse reeglite ja korra kohta on saadaval kaubandusinspektsiooni provintsiinspektsioonide kontorites ja veebisaitidel.

7.2.3. Kliendil on võimalik saada tasuta abi Kliendi ja Müüja vahelise vaidluse lahendamisel, kasutades ka linnaosa (kohaliku) tarbijaombudsmani või ühiskondliku organisatsiooni, kelle põhikirjaliste ülesannete hulka kuulub tarbijakaitse (sh Tarbijaliit, Poola Liit) tasuta abi. Tarbijad). Nõu annab Tarbijaliit e-posti aadressil consult@dlakonsumentow.pl ja Poola Tarbijate Liit tasuta tarbijate nõuandetelefonil 800 889 866.

8. ÕIGUS LEPINGUST TAGANEDA
(KEHTIB ALATES 25. DETSEMBRIST 2014 SÕLMISTATUD MÜÜGILEPINGUTELE)

8.1. Kauglepingu sõlminud tarbija võib sellest põhjust avaldamata ja kulutusi tegemata 14 kalendripäeva jooksul taganeda, välja arvatud punktis nimetatud kulud. Eeskirja 8.8. Tähtajast kinnipidamiseks piisab deklaratsiooni saatmisest enne selle kehtivusaja lõppu. Lepingust taganemise avalduse võib esitada näiteks:

8.1.1. kirjalikult järgmisele aadressile: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;

8.1.2. elektroonilisel kujul e-posti teel: biuro@toolight.pl;

8.2. Taganemisavalduse näidis on toodud Tarbijaõiguste seaduse lisas nr 2 ja on lisaks saadaval punktis. 11 eeskirja ja Veebipoe veebisaidi vahekaardil “Lepingust taganemine”. Tarbija võib kasutada näidisvormi, kuid see ei ole kohustuslik.

8.3. Lepingust taganemise tähtaeg algab:
8.3.1. lepingu puhul, mille alusel Müüja vabastab Toote, olles kohustatud oma omandiõiguse üle andma (nt müügileping) – toote valdusesse võtmisest tarbijalt või tema poolt märgitud kolmandalt isikult, kes ei ole vedaja, ja kui on tegemist leping, mis: (1) sisaldab paljusid tooteid, mis tarnitakse eraldi, partiidena või osadena – alates viimase toote, partii või osa valdusse saamisest või (2) seisneb toodete regulaarses tarnimises kindlaksmääratud aja jooksul – alates esimese Toote enda valdusesse võtmine;

8.3.2. muude lepingute puhul – alates lepingu sõlmimise kuupäevast.

8.4. Kauglepingust taganemise korral loetakse, et leping ei ole sõlmitud.

8.5. Müüja on kohustatud viivitamata, mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates tarbija poolt lepingust taganemise avalduse kättesaamise päevast, tagastama tarbijale kõik tema tehtud maksed, sealhulgas Toote kohaletoimetamise kulud (v.a. lisakuludest, mis tulenevad Kliendi valitud tarneviisist, mis ei ole veebipoes saadaolev odavaim tavatarneviis). Müüja tagastab makse, kasutades sama makseviisi, mida kasutas tarbija, välja arvatud juhul, kui tarbija on sõnaselgelt nõustunud teistsuguse tagastamisviisiga, mis ei too tema jaoks kaasa kulusid. Kui Müüja ei ole pakkunud tarbijale Kaubale ise järele tulemist, võib ta tarbijalt saadud maksed tagasi pidada kuni Kauba tagasisaamiseni või kuni tarbija esitab tõendi selle tagasisaatmise kohta, olenevalt sellest, milline sündmus leiab aset enne.

8.6. Tarbija on kohustatud viivitamatult, mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul lepingust taganemise päevast arvates, tagastama Toote Müüjale või andma üle Müüja poolt sellele järgi volitatud isikule, välja arvatud juhul, kui Müüja on pakkunud. tootele ise järele tulla. Tähtajast kinnipidamiseks piisab Toote tagastamisest enne selle kehtivusaja lõppu. Tarbija võib Toote tagastada järgmisele aadressile: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

8.7. Tarbija vastutab Toote väärtuse mis tahes vähenemise eest, mis tuleneb selle kasutamisest viisil, mis läheb kaugemale sellest, mis on vajalik Toote olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.

8.8. Tarbija lepingust taganemisega seotud võimalikud kulud, mida tarbija on kohustatud kandma:

8.8.1. Kui tarbija on valinud Kauba kättetoimetamise viisi, mis ei ole Veebipoes saadaval olev odavam tavapärane kättetoimetamise viis, ei ole Müüjal kohustust tarbijale tekkinud lisakulusid hüvitada.
8.8.2. Tarbija kannab Toote tagastamise otsesed kulud.

8.8.3. Toote puhul, mis on teenus, mille täitmine tarbija selgesõnalisel nõudmisel algas enne lepingust taganemise tähtaega, kasutab tarbija, kes kasutab lepingust taganemise õigust pärast sellise taotluse esitamist. on kohustatud tasuma osutatud teenuste eest kuni lepingust taganemiseni. Maksesumma arvutatakse proportsionaalselt osutatava teenuse mahuga, võttes arvesse lepingus kokkulepitud hinda või tasu. Kui hind või tasu on ülemäära kõrge, on selle summa arvutamise aluseks osutatava teenuse turuväärtus.

8.9. Tarbijal ei ole kauglepingust taganemise õigust seoses lepingutega:

8.9.1. (1) teenuste osutamiseks, kui Müüja on teenust täielikult täitnud tarbija selgesõnalisel nõusolekul, keda on enne teenuse osutamist teavitatud, et pärast müüja teenuse osutamist kaotab ta õiguse lepingust taganeda. leping; (2) mille puhul hind või tasu sõltub kõikumisest finantsturul, mille üle Müüjal puudub kontroll ja mis võivad ilmneda enne lepingust taganemise tähtaega; (3) milles teenuse esemeks on kokkupandamata Toode, mis on valmistatud vastavalt tarbija spetsifikatsioonidele või teenindab tema individuaalseid vajadusi; (4) mille puhul teenuse objektiks on kiiresti riknev või lühikese säilivusajaga Toode; (5) mille puhul teenuse esemeks on suletud pakendis tarnitud Toode, mida ei saa pärast pakendi avamist tervisekaitselistel või hügieenilistel põhjustel tagastada, kui pakend avati pärast kohaletoimetamist; (6) mille puhul teenuse objektiks on Tooted, mis pärast tarnimist on oma olemuse tõttu lahutamatult seotud teiste esemetega; (7) milles teenuse esemeks on alkohoolsed joogid, mille hind lepiti kokku Müügilepingu sõlmimisel ja mille tarnimine võib toimuda alles 30 päeva pärast ning mille väärtus sõltub turukõikumistest, mille üle Müüja on puudub kontroll; (8) milles tarbija on sõnaselgelt nõudnud, et müüja tuleks tema juurde kiireloomuliseks remondiks või hoolduseks; kui Müüja osutab täiendavalt muid teenuseid kui tarbija nõutud või pakub tooteid peale remondiks või hoolduseks vajalike varuosade, on tarbijal õigus lepingust taganeda seoses lisateenuste või toodetega; (9) milles teenuse esemeks on kinnises pakendis tarnitud heli- või visuaalsalvestised või arvutiprogrammid, kui pakend avati pärast kohaletoimetamist; (10) ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade kättetoimetamiseks, välja arvatud tellimislepingud; (11) sõlmitud avaliku enampakkumise teel; (12) muul kui elamisotstarbel majutusteenuse osutamiseks, kaubaveoks, auto rentimiseks, toitlustamiseks, vaba aja veetmise, meelelahutuse, spordi- või kultuuriüritustega seotud teenuste osutamiseks, kui lepingus on märgitud teenuse osutamise päev või periood; (13) materiaalsele andmekandjale salvestamata digitaalse sisu edastamiseks, kui teenuse osutamine algas tarbija selgesõnalisel nõusolekul enne lepingust taganemise tähtaja möödumist ja pärast seda, kui Müüja on teda teavitanud kauba kadumisest. õigus lepingust taganeda.
9. ETTEVÕTJATE KOHTA KOHALDATAVAD SÄTTED

9.1. Eeskirjade käesolev punkt ja selles sisalduvad sätted kehtivad ainult klientidele ja teenusesaajatele, kes ei ole tarbijad.

9.2. Müüjal on õigus tarbijaks mitteoleva Kliendiga sõlmitud Müügilepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates selle sõlmimise päevast. Müügilepingust taganemine võib sel juhul toimuda põhjust avaldamata ja ei anna alust mitte tarbijaks olevale Kliendile pretensioonidele Müüja vastu.

9.3. Klientide puhul, kes ei ole tarbijad, on Müüjal õigus piirata saadaolevaid makseviise, sh nõuda ettemaksu täielikult või osaliselt, sõltumata Kliendi valitud makseviisist ja Müügilepingu sõlmimise faktist.

9.4. Kui Müüja väljastab Toote vedajale, lähevad Tootega seotud hüved ja kohustused ning Toote juhusliku kaotsimineku või kahjustumise risk üle Kliendile, kes ei ole tarbija. Müüja ei vastuta sellisel juhul Toote kaotsimineku, kaotsimineku või kahjustumise eest, mis on tekkinud alates selle transporti vastuvõtmisest kuni selle Kliendile üleandmiseni ning saadetise transpordi võimalike viibimiste eest.

9.5. Kui Toode saadetakse Kliendile vedaja kaudu, on Klient, kes ei ole tarbija, kohustatud saadetisega tutvuma seda tüüpi saadetiste jaoks ettenähtud ajal ja viisil. Kui ta leiab, et Toode läks transportimisel kaotsi või sai kahjustada, on ta kohustatud tegema kõik toimingud, mis on vajalikud vedaja vastutuse tuvastamiseks.

9.6. Vastavalt Art. TsK 558 § 1 kohaselt on Müüja garantiijärgne vastutus Tootele välistatud Kliendi ees, kes ei ole tarbija.

9.7. Teenusesaajate puhul, kes ei ole tarbijad, võib Teenusepakkuja Elektrooniliste Teenuste osutamise lepingu koheselt ja põhjust näitamata lõpetada, saates Teenuse saajale vastavasisulise avalduse.
9.8. Teenusepakkuja/Müüja vastutus Teenuse saaja/Kliendi ees, kes ei ole tarbija, olenemata selle õiguslikust alusest on piiratud – nii ühekordse nõude osana kui ka kõigi nõuete osas kokku – makstud hinna summaga. ja müügilepingu kohased tarnekulud, kuid mitte rohkem kui tuhande zloti ulatuses. Teenuse osutaja/Müüja vastutab Teenuse saaja/Kliendi ees, kes ei ole tarbija, ainult tüüpiliste lepingu sõlmimise ajal ettenähtavate kahjude eest ega vastuta saamata jäänud kasumi eest Teenuse saaja/Kliendi ees, kes ei ole tarbija.

9.9. Kõik vaidlused, mis tekivad Müüja/Teenusepakkuja ja Kliendi/Teenuse saaja vahel, kes ei ole tarbija, esitatakse müüja/teenuse osutaja asukohajärgsele kohtule.

10. LÕPPSÄTTED

„Ostjaga sõlmitud lepingu täitmise raames on Kauplus volitatud saatma Ostja e-posti aadressile kutse müügijärgse küsitluse täitmiseks. Küsitlust kasutatakse tehingu kohta arvamuste uurimiseks. Ostja võib küsitluse vabatahtlikult täita.

10.1. Veebipoe kaudu sõlmitud lepingud sõlmitakse poola keeles.

10.2. Muudatused määrustikus:

10.2.1. Teenusepakkuja jätab endale õiguse teha Tingimustes muudatusi olulistel põhjustel, s.o õigusnormide muutmisel; makse- ja tarneviiside muudatused – ulatuses, milles need muudatused mõjutavad käesoleva eeskirja sätete rakendamist.
10.2.2. Käesolevate reeglite alusel pidevate lepingute sõlmimisel (nt Elektrooniliste teenuste osutamine – Konto) on muudetud eeskirjad Teenuse saajale siduvad, kui artiklis toodud nõuded on täidetud. TsK § 384 ja 3841, s.t Teenuse saajat teavitati muudatustest nõuetekohaselt ja ta ei lõpetanud lepingut 14 kalendripäeva jooksul teatamise päevast arvates. Kui Tingimuste muutmisega kaasneb uute tasude kehtestamine või olemasolevate tasude tõus, on tarbijast Teenuse saajal õigus lepingust taganeda.

10.2.3. Käesolevate reeglite alusel sõlmitavatest pidevatest lepingutest erineva iseloomuga lepingute (nt müügileping) sõlmimisel ei riku Tingimuste muudatused mingil viisil Teenuse saajate/Klientide, kes on tarbijad enne lepingu sõlmimist, omandatud õigusi. Reglemendi muudatuste jõustumise kuupäev, eelkõige ei mõjuta reeglite muudatused juba tehtud või esitatud Tellimusi ega sõlmitud, rakendatud või täidetud müügilepinguid.

10.3. Nendes eeskirjades reguleerimata küsimustes kehtivad Poola õiguse üldkohaldatavad sätted, eelkõige: tsiviilseadustik; 18. juuli 2002. a elektrooniliste teenuste osutamise seadus (Õigusajakiri 2002, nr 144, punkt 1204, muudatused); Tarbijatest Klientidega kuni 24. detsembrini 2014 sõlmitud Müügilepingute puhul – 2. märtsi 2000. a tarbija teatud õiguste kaitse ja ohtliku toote tekitatud kahju eest vastutuse seaduse sätteid (Õigusajakiri 2000, nr. 22, punkt 271, muudetud). muudetud) ning tarbijamüügi eritingimuste ja tsiviilseadustiku muutmise 27. juuli 2002. a seadus (Ajakirja 2002, nr 141, punkt 1176, muudetud kujul); Tarbijast Klientidega alates 25. detsembrist 2014 sõlmitud Müügilepingute puhul – 30. mai 2014. a tarbijaõiguste seaduse sätteid (Ajakirja 2014, p 827, muudatused); ja muud asjakohased üldkohalduva õiguse sätted.

11. VÄLJAVÕTMISE VORMI NÄIDIS
(TARBIJAÕIGUSTE SEADUSE LISA NUMBER 2)

Taganemisvormi näidis
(see vorm tuleb täita ja tagastada ainult juhul, kui soovite lepingust taganeda)

– Adressaat:

Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.
tänav Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok
toolight.pl
biuro@toolight.pl

– Mina/meie(*) teavitan/teavitame(*) minu/meie taganemisest järgmiste esemete müügilepingust (*) järgmiste esemete tarnelepingust (*) leping konkreetse töö tegemiseks, mis seisneb järgmiste asjade tegemises(*)/järgmise teenuse osutamises(*)

– Lepingu sõlmimise kuupäev(*)/kviitung(*)

– tarbija(te) ees- ja perekonnanimi

– tarbija(te) aadress

– Tarbija(te) allkiri (ainult juhul, kui vorm saadetakse paberkandjal)

– Kuupäev

(*) Vajalik maha tõmmata.

Lisakommentaarid kliendile (e-kirjas ja reeglite alusel)

PEA MEELES,
et pärast saadetise sihtkohta toimetamist on teil õigus tutvuda saadetise seisukorraga enne selle vedajalt järele võtmist.

PEA MEELES, et kui enne saadetise üleandmist selgub, et see on kahjustunud, on vedaja kohustatud viivitamata tuvastama aktis saadetise seisukorra ja kahju tekkimise asjaolud. Vedaja teostab neid tegevusi ka õigustatud isiku nõudmisel, kui ta väidab, et saadetis on kahjustatud.

PEA MEELES, et kui märkate pärast saadetise väljastamist kaotsiminekut või kahjustust, mis vastuvõtmisel väljastpoolt ei ole nähtav, on teil õigus viivitamata pärast kahjustuse avastamist, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul alates saadetise kättesaamisest, paluda vedajal määrata saadetise seisukord.
PIDage meeles, et kui volitatud isik võtab saadetise reservatsioonideta vastu, siis kaotsimineku või kahjustuse nõuded lõppevad, välja arvatud juhul, kui:
Kahju kinnitati aruandes enne, kui volitatud isik saadetise vastu võttis.
See väide jäi välja vedaja süül.
Kaotsiminek või kahju tulenes vedaja tahtlikust üleastumisest või raskest hooletusest.
Volitatud isik avastas väljastpoolt mittenähtava kahjustuse pärast saadetise vastuvõtmist ning nõudis 7 päeva jooksul selle seisukorra väljaselgitamist ning tõendas, et kahju tekkis saadetise transporti võtmise ja üleandmise vahelisel ajal.

PANGAÜLEKANDE ANDMED:
Konto 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000

Vormimallide näidised allalaadimiseks:
“Kauba tagastusvorm”: https://www.dropbox.com/s/lnp31ld2ptx4qpo/formularz_zwrotu_towaru.pdf?
“Kaubavahetusvorm”: https://www.dropbox.com/s/jgrgqcwsmppsyge/formularz_wymiany_towaru.pdf?
“Kaebuse vorm”: https://www.dropbox.com/s/6hc6sfbhz0qmi73/reklamacja.pdf?

“Garantiitingimused”: https://www.dropbox.com/s/j24tuk8yv7n28z1/Warunki%20gwarancji%20Rea.pdf?